Kereskedelmi hírcsatorna

A néhány hete vezetőváltáson átesett Atmedia televíziós üzletága idén a most megkötött ATV szerződéssel bővül, míg az online portfólió év elején vált az online hirdetői piac legnagyobbjává. Tovább bővítette tematikus csatornáinak körét a legnagyobb csatorna portfólióval és es nézői részesedéssel rendelkező magyar tévés kereskedőház, az Atmedia, ugyanis től a sales house értékesíti az ATV a reklámfelületeit is.
A kábelen országos elérhetőséggel rendelkező ATV műsorstruktúrája alapvetően a hír- és politikai műsorokra épül, de a kulturális és közéleti magazinok mellett a generációkon átívelő szórakoztató műsoraival a hirdetők számára igen széles megjelenési lehetőségeket kínál. Az Atmedia ugyanis felépítette a legnagyobb tévés piaci portfóliót, minden területen professzionális szakmai háttérrel rendelkezik, és a kereskedelmi együttműködésünktől azt várjuk, hogy bővül a bevételünk kereskedelmi hírcsatorna hatékonyabbá válik a reklámértékesítésünk.
Ezen plusz bevételeket a csatorna tartalmi és technikai fejlesztéseire fogjuk fordítani. A kereskedelmi csatorna folyamatosan fejleszt, kitűnő szakemberekkel, egy-egy műfaj nagyágyúival erősíti műsorait, ami biztosítja a nézettség stabil növekedését, és a brand erősödését.
A sikeres programing pedig elősegíti a kereskedelmi csatorna reklámfelületei kereskedelmi hírcsatorna kereslet növekedését. Az Atmedia kereskedelmi hírcsatorna stratégiája növekedésorientált, végén indították el az online hirdetési üzletágat, amely portfólió már az online hirdetési piac 4.
A jövőben az Atmedia majd 10 éves értékesítési tapasztalatával támogatjuk az ATV üzleti céljainak megvalósulását, az eddig kihasználatlan reklámkapacitásuk hasznosítását.
Az együttműködéssel maximalizáltuk az Atmedia hírpiaci lefedettségét, míg a hirdetők számára komplex csatornakínálatot biztosítunk, hogy reklámkampányaik céljai teljesülhessenek.